Inloggen

Welkom bij Humanitasdmh-thuiswerkplek.nl; de plek waar je alle benodigdheden voor je thuiswerkplek bestelt. Alle artikelen voldoen aan de arbonormen, waardoor je er zeker van kunt zijn dat je op een optimale en verantwoorde manier kunt thuiswerken.

Bezoek je voor de eerste keer deze shop?
Klik dan op "wachtwoord vergeten", dan kom je bij een scherm om je account door middel van het invullen van je gebruikersnaam te activeren. Hierna ontvang je een email om je wachtwoord zelf in te geven en kun je aan de slag!

Login
Wachtwoord vergeten?

Algemeen    Bestellen    Levering    Arborichtlijnen    Thuiswerkplek(vergoeding)    Schade, defect en garantie    Beëindiging

Algemeen

Worden de producten mijn eigendom?

Nee, alle thuiswerkmiddelen blijven eigendom van Humanitas-DMH. De medewerker krijgt de middelen in bruikleen.


Wat mag je kiezen?

Elke medewerker kan kiezen voor: - één zit-sta bureau met bladkleur naar keuze, - één BMA Axia 2.5 bureaustoel rugleuning zwart netweave, zitting zwart, het bureau en de bureaustoel zijn van hoge kwaliteit en kunnen tenminste 15-20 jaar meegaan.


Mag ik ook zelf elders artikelen aanschaffen?

Nee, de middelen voor de thuiswerkplek kunnen alleen worden geleend via Thuiswerkplek.nl. Zo weten we dat ze aan de Arbo richtlijnen voldoen en hoeft er niet op locatie een check plaats te vinden.


Wat als ik al een bureaustoel van één van de kantoren van geleend heb?

Deze bureaustoel mag je in bruikleen blijven gebruiken thuis. Je mag uiteraard nog wel de ontbrekende middelen bestellen. Het is niet de bedoeling dat het bruikleen meubilair vervangen wordt met een bestelling uit de shop. 

Bestellen

Mag ik zelf kiezen wat ik wil?

Jazeker, je mag zelf een keuze maken uit de producten die in de webshop staan. Selecteer items die het thuiswerken voor jou prettiger maken. De producten die in deze webshop staan voldoen aan de Arbo richtlijnen.


Wat als ik nu 1 item kies en later nog bijvoorbeeld voor een zit-sta bureau in aanmerking wil komen?

We houden bij wat gekozen is. Elke medewerker mag 1 bureau en 1 bureaustoel. De items die tussen 14 februari en 28 februari worden besteld krijgen voorrang bij levering. Daarna kan doorlopend worden (bij)besteld. Uitlevering vindt plaats in een logische planning voor het verhuisbedrijf.

Levering

Wanneer worden de spullen geleverd?

Uitlevering vindt plaats in een logische planning voor onze logistiek. Gemiddeld zit er op het meubilair en toebehoren een levertijd van 4-6 weken. Voor het aflevermoment van het meubilair wordt een afspraak met jou gemaakt en helpt de monteur bij het monteren. Onze planning zal tijdig contact opnemen m.b.t. het levermoment. De IT producten worden via een pakketdienst bij je thuis bezorgd.


Vragen of problemen na levering?

Mochten er onverhoopt problemen optreden na levering, of je hebt vragen over bepaalde artikelen, vragen we je om rechtstreeks contact zoeken met onze leverancier Thuiswerkplek.nl via contact@thuiswerkplek.nl. Binnen 48 uur (werkdagen) zal er dan contact worden opgenomen.


Bij wie kan ik terecht  met vragen omtrent mijn bestelling of de geleverde items?

Hiervoor kun je contact opnemen met Thuiswerkplek.nl in Elst, door gebruik te maken van het contactformulier dat je aantreft bij het item “Contact en Service”.  
 

Arborichtlijnen

Wat kan ik doen om lichamelijke klachten bij thuiswerken te voorkomen?

Kijk hiervoor op de pagina ‘Arbo Richtlijnen’ op de webshop. Mocht dit je vraag niet beantwoorden, neem dan contact op met contact@thuiswerkplek.nl.


Wat moet ik doen als ik twijfel of mijn werkplek is ingesteld volgens de ergonomische beginselen en Arbo richtlijnen?

Kijk hiervoor op de pagina ‘Arbo Richtlijnen’ op de webshop. Mocht dit je vraag niet beantwoorden, neem dan contact op met contact@thuiswerkplek.nl


Wat als mijn producten niet voldoen aan de Arbo richtlijnen?

De producten die in deze webshop staan voldoen hieraan.


Heb ik een vloerbeschermingsmat nodig?

Dit hangt af van de kwaliteit van de vloer; is de vloerafwerking geschikt voor toepassing van een bureaustoel? Hoe is de kwaliteit van de vloerbedekking; is dit projectkwaliteit en hoe is deze aangebracht op de vloer: gespannen of verlijmd? En wat is de kwaliteit van de harde vloer, bijvoorbeeld laminaat of pvc vloer? Zijn deze ook geschikt voor de toepassing van een bureaustoel? De zwenkwielen van de bureaustoel zijn multifunctioneel; geschikt voor zowel een harde als een zachte (tapijt)vloer.

Thuiswerkplek(vergoeding)

Ben ik verplicht om een thuiswerkplek in te richten?

Zie hiervoor de Thuiswerkplekregeling van Humanitas-DMH.

Schade, defect en garantie

Wat moet ik doen als er iets stuk is gegaan?

De middelen zijn van hoogwaardig kwaliteitsniveau. Mocht er toch iets stuk gaan na deugdelijk gebruik, neem dan contact op met Thuiswerkplek.nl via contact@thuiswerkplek.nl.

Wat als mijn IT product stuk gaat en de garantietermijn is al verstreken?

Maak dan een ticket aan via Topdesk.

Mijn zit/sta werkplek gaat niet meer omhoog. Wat moet ik doen?

Wanneer de zit/sta werkplek tijdelijk van de stroom af is geweest, kan het voorkomen dat de werkplek niet meer omhoog of omlaag gaat. Dan kun je het volgende doen:

  1. Stroom een paar minuten van de werkplek af.
  2. Naar beneden toets inhouden, totdat werkplek helemaal beneden is.
  3. Naar beneden toets 10 á 15 seconden inhouden als de werkplek helemaal beneden staat, zodra gereset zal de werkplek nog iets naar beneden gaan en weer een stukje omhoog.
  4. Nu kun je de werkplek weer omhoog en naar beneden doen.
Mocht dit alsnog niet helpen, neem dan contact op met contact@thuiswerkplek.nl.
 

Beëindiging

Wat gebeurt er als ik tussentijds uit dienst treed?

Als je uit dienst gaat, wordt er door onze logsitiek een afspraak gemaakt om de geleende middelen op te halen. 

Kan ik de producten (deels) inleveren?

Ja, als je je werkplek in je nieuwe woning geen plek kunt geven, worden de in bruikleen gegeven middelen opgehaald.

Terug naar boven